4e terminen!

Så har nu min fjärde termin på WIU börjat! Ganska kallt just nu men ska bli bättre till helgen.. Killarna har qualifiers så jag har lovat Johanna att vi ska åka in till Orlando så att hon kan shoppa och så ska vi försöka spela på southern Dunes :) 

Jag kommer att läsa:
Managerial Accounting
Field Experience
Human Resources Management
Sports Promotion
Ethics & issues

Jag blev tillslut nöjd med mina betyg från förra terminen:
Financial Accounting = B
Humanities Survey = A
Speech = A
Intro Hospitality & Tourism = A
Principles of Management = A

Bilder från jullovet kommer snart ;)



Nu måste jag till lektionen hahah

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina sötnosar <3

2011-01-17 @ 10:56:59
Postat av: Mormor Ingmari

2 söta tomtetöser äntligen hittade jag in till dej här

kramar till dej

2011-01-23 @ 20:28:24
Postat av: Pappa

Hej Paulina och stort GRATTIS idag när du blir 19 år. Hoppas att du får en rolig födelsedag med syrran och Tom förmodar jag.

Puss o kram till er båda och hälsa Tom.



Pappa och Monica

2011-03-03 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0