besök & tävlingar

Nu är det inte så många veckor kvar här innan det bär av hem till Sverige för jullov igen.. Vi har inga tävlingar kvar nu så för tillfället spelar vi Webber Cup!

Mamma och Thomas var här i 2 veckor vilket var väldigt roligt! Fick visa dom hur allt funkar här..

I veckan  registrerade jag mig för klasser nästa termin. Jag ska läsa, Human Resource Management, Field Experience, Ethics & Issues, Sport Promotion och Managerial Accounting.


På besök i Georgia på Thomas University


vi spelade en tvådagars match mot dom.. jag sköt 79+81 :P


hål 14 på Glen Arven CC, Thomasville, GA




jag spelade med Jaycee och Jessica :)


tjejerna på Lake Jovita CC när vi spelade St Leo University Invitational.. jag sköt 82+82 :P


på inspelet när vi spelade Flagler Fall Slam så hittade Cassie den här "aligatorn" i en buske hahah


Flagler Fall Slam, Marsh Creek CC, St Augustine, FL


Utanför mitt hus på Southern Dunes :)


på väg till Wal Mart


middag


middag på Cheese Cake Factory var ett måste!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN!!!!!

:P

2010-11-09 @ 09:43:20
Postat av: mormor

Vilka fina kort! Ska bli mysigt att få hem dej över jul så får jag se fler kort.

Kram/Mormor

2010-11-09 @ 22:08:23
Postat av: Pappa

STORT GRATTIS PÅ 21-ÅRSDAGEN

HÄLSAR Pappa och Monica!



Hälsa Tom och var rädda om varandra!



PUSS från Pappa

2010-11-16 @ 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0