21 år :) & Discovery Cove <3

Ja, så är man 21 hela år nu då!!! På kvällen gick Tom och jag ut och åt middag och spelade crazy golf, sen blev det en sväng till bowling hallen för det va WIU Bowling Night. Jag krossade killarna hahah 175 poäng hade jag :P

Dagen efter, vilket var i onsdags, så blev det då dags för min present från Tom.. Discovery Cove!! Det skulle vara en överaskning, men Tom råkade berätta vad det var för några veckor sen :P

Discovery Cove är en liten park i Orlando där man får simma med delfiner! Det finns också ett korallrev med fiskar och stingrockor att snorkla i, med mera. Det var fantasktiskt!! :D

Här är några bilder:




















Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill ocksåååååå pussas :)

2010-11-19 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0