Sista dagen i Florida...

Jag hade sista tentan den 28 april och mina slutbetyg blev tillslut A i alla ämnen!!

Nästa termin har jag Financial Accounting, Film, English Rethorics, Intro Management och Intro Hospitality & Tourism Management. Ska nämligen ha en minor i Hospitality Management utöver min Sport Management major.

Senare den dagen spelade vi Texas scramble på Lekarica. Tom och jag spelade med Dr. Farchmin och Coach Willie. Det gick väl inte jättebra men vi var iaf 9 under par. Efter det så var det prisutdelning och mingel vid skolan. Jag fick pris som årets nykomling.

Efter det blev det flyttning för hela slanten! Så nu bor jag på Southern Dunes med Tom och de andra killarna.

På torsdagen åkte vi till Anna Maria Island där Toms föräldrar väntade på oss. Vi stannade till måndagen. På söndagen hyrde vi en båt och jag såg delfiner för första gången!! Vi hade det väldigt mysigt.

På måndagen kom Toms kompis Chris. Sen dess har vi spelat golf på Lake Wales och Champions Gate och ätit oss alldeles för fulla för alldeles för mycket pengar på Texas de Brazil.

 Pris

 Tom & jag

 Jag

 Tjejerna och Phil 

 Seniors...

 Hotellet

 Sunset

 Skip-Bo

 Boat trip

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh.... vilka fina bilder. Älskar att se och höra om ditt liv där borta. Pusssssss

2010-05-11 @ 09:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0