SCAD

Sitter nu på hotellet i Savannah, Georgia. Det har varit en lååång dag idag med inspel på The Wilmington Island Club och innan det bilkrasch! På väg till golfklubben blev vi påkörda bakifrån av bilen bakom.. Alla har ont i ryggen och nacken men minibussen rullar fortfarande och annars är vi okej. Kommer nog va lite stel imorgon dock så vi har laddat upp med smärtstillande.

Slår ut vid 8.30 med folk från Shorter och Berry. Alltid trevligt med nytt folk. Har träffat Emelie, Amelie och Lovisa idag! Vi får se hur spelet går, men det känns bra och banan är i bra skick och förhoppningsvis blir det sol hela dagen.

Dock så vill jag bara att den här tävlingen ska va över så att jag får åka tillbaka till Florida eftersom min kära syster och bästa kompis är i Orlando nu och väntar på mig!

Har heller inte sett Tom sen i tisdags eftersom killarna har varit och spelat tävling i North Carolina. De kom 4a!!


YEAH!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej tjejer, vad söta ni är på bilden och hoppas att ni har kul därborta. Var försiktiga och rädda om varandra. Har du varit hos doktorn och kollat rygg och nacke efter påkörningen? så du inte har råkat ut för något som kan visa sig senare.

Var rädd om dig och hälsa lillasyster och Elin.

Puss o kram från Pappa

Monica hälsar så gott.

2010-04-06 @ 16:49:41
Postat av: Mamma

Nu är det dags att skriva något igen!!

Puss

2010-04-20 @ 13:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0