Daytona imorgon!

Spring break har varit lugnt så här långt, delsvis för att jag varit sjuk.. jag tycker bara att det är skönt med lite lata dagar haha! Tjejerna spelade match på Lekarica på fredageftermiddagen och vi slog dom stort! Jag var ju som sagt sjuk så jag är okej med en 80:a :P Tittade på när killarna spelade match på Sun n Lakes i tisdags. Tom spelade bra (-1)!!! Igår åkte vi med Curd till Cocoa beach.. skönt då - inte lika skönt efteråt.. brände oss ganska mycket :S Har köpt aleo vera gel idag.. Imorgon bär det av till Daytona där vi ska spela Embry-Riddle Eagle Invitational på Pelican Bay GC. Killarna spelar norra banan och vi tjejer spelar södra. Ska bli roligt!!

Nu är det bara 16 dagar kvar tills Elin och Paulinas stora äventyr börjar och bara 19 dagar tills vi träffas!! :D

Här är några bilder från tävlingen på Lake Wales :)


Lake Wales


Lake Wales


Lake Wales


Lake Wales


Lake Wales: Sophie och jag


Lake Wales: Ashley and Jessica


Lake Wales: Emelie


Lake Wales: Greg och Tom

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad jag blir glad när du uppdaterar den här sidan, så jag får se lite bilder också. Ja nu börjar det dra ihop sig för tjejerna att komma till dig. Det är nog inte mycket annat i Paulinas huvud just nu. Hon ser verkligen fram emot det. Nästa år kommer jag!!! puss

2010-03-12 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0