18

Igår fyllde min kära lillasyster 18 år!!! Istället för födelsedagskort så gjorde jag en powerpoint presentation till henne, med en massa roliga/tokiga bilder..

Sen senast jag skrev så har vi spelat två golftävlingar.. en hemma på Lake Wales, vilket blev en stor besvikelse för mig men laget i sig gjorde hyfsat ifrån sig så vi klättrar definitivt på NAIA rankingen! Den andra var på Eaglebrooke (Florida Southern).. riktigt tuff bana och tufft motstånd! Det är tydligen den tuffaste inom NCAA Div II förrutom deras nationals.. Är etta i laget igen efter en bra avslutningsdag tack vare Tom som var med som coach. Träffade Emelie på båda tävlingarna!! Det var 1,5 år sen vi träffades sist så det var på tiden!





Idag är det 23 dagar tills Paulina och Elin kommer hit och 26 dagar tills vi ses ;) Ska bli så roligt att få visa dom allt...


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej vännen jag bli r glad att se dej. jag får väl se ditt konsverk på lördag Kram

2010-03-04 @ 23:49:14
Postat av: Mamma

Äntligen!! Kul att se lite nytt på sidan. P längtar till dig. Jag längtar efter dig :( kram

2010-03-06 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0