Sol & värme

Idag upplevde jag den där känslan när man faktiskt tycker att det är skönt i skuggan!! hahah
Tom och jag åkte till Lake Wales och spelade 9 hål - ingen bra golf men som sagt skönt med värmen..

I helgen blev det shopping i Orlando, Crazy Golf och Cheesecake Factory!! (vilket är en restaurang..)

Imorgon är det onsdag så vi har inga lektioner.. ska köra Steph till och från tandläkaren på morgonkvisten och sen blir det golf på River Greens.. range, range, range!!

Här är lite bilder från höstterminen: (resten av bilderna finns på golfarenmikaela.bilddagboken.se)


Tom och jag i Sarasota.. det var min födelsedagspresent från honom :)


Stepg och jag: Garden of the Gods, Illinois


Tom och jag: Club 23, Orlando


Min bag!! har äntligen fått min laserkikare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0