I'm Back!!

Nytt år = nya löften! Ett av dom är att jag ska bli bättre på att uppdatera den här bloggen :P ska försöka!

Slutet på förra året blev väldigt stressigt.. med massor av läxor, en weekend med Tom i Sarasota och en tripp till Illinois med Stephanie över Thanksgiving.

Är mycket nöjd med mina betyg:
Intro to Business = A
Psychology = B
College Algebra = C  :) jippie, varken D eller F!!!!
Intro CIS (data) = A
English Composition I = A

Åkte hem på jullov i drygt tre veckor, vilket var mycket trevligt. Snön kom ju lagom tills jag kom hem och såvitt jag vet ligger den fortfarande kvar.. Åkte tefat med lin och Paulina (hittade inte pjäxorna!). Julafton firades hos mormor och med midnattsmässa i Domkyrkan. Nyår tillbringades hos Johanna och i Åkerlänna bygdegård.
Kom tillbaka på kvällen den 5 januari. Den 6e fixade vi i mit nya rum (!) och sen började klasserna den 7e.

Den här terminen läser jag:
Intro to Sport Management
Current Events
English Composition II
Computer Application in Business
Principles of Marketing

Har tränat och spelat lite golf men man är ju lite rostig eftersom jag inte spelade på typ 6 veckor..

Igår sov Stephanie hos mig och vi tittade på Pearl Harbor.. grät som småbarn!! Har inte sett den på många år så jag lyckades hålla mig till slutet ialla fall :P Sorglig film men mysig kväll.

Idag har Tom och jag varit tillsammans i 4 månader!! :) Vi lagade Thaimat till middag.. mumms.

På söndag blir det Cheesecake Factory med Tom, Philippe, Curd, Stephanie och hennes lillsyrra Kelsey.
På måndag är det Martin Luther King Day så då har vi inga lektioner!!!



Paulina och jag på julafton :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att det här är mina små söta tomtegummor!!!

Kram mamma

2010-01-18 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0