Match @ Lekarica

Idag hade vi en match mot Centre College från Kentucky på Lekarica. Vi spelade 18 hål (första det här året) och det regnade och blåste nästan hela tiden. Jag sköt 83 och är väl ganska nöjd med det ialla fall. Jag hade 26 puttar, vilket betydde att jag vann tillbaka Carl!! Man skulle ju kunna säga att vädret var på de andras sida så vi förlorade med 12 slag.

Mitt Internet funkar fortfarande inte.. Dean kom och försökte hjälpa mig men han vet inte heller vad problemet är.. Han ska ringa Verizon-killen imorogn så att han kan komma hit och hjälpa till. Sitter nu i Sophies rum och väntar på att Steph ska bli klar med läxorna.. Det ska renga imorgon med så jag ska försöka göra lite läxor och gå ner till gymmet innan jag åker till Tom.

Inatt somnade jag vid 1.30 nånting för att mina rumskamrater inte kan hålla tyst (eller ens prata i normal samtalston). Det va inte roligt alls, speciellt som jag hade lektion 7.45 och dessutom hade golf matchen. Försökte med öronproppar, tv och musik.. Flyttar definitivt off campus nästa år!!!

Ciao xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du följer upp din blogg. Även om man inte kommenterar så vill man läsa. Puss :)

2010-02-02 @ 21:45:39
Postat av: Mamma

Oj,glömde.Titta gärna in på vår blogg.

topdesign.webblogg.se

2010-02-02 @ 21:48:33
Postat av: mormor

Dsynd att vi aldrig är vakna samtidigt men vi får ta igen det i sommar Du verkar ha det bra och det är det viktigaste Kram

2010-03-14 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0