The Sun Conference Championship

Så var då mitt första år med collegegolf slut.. Vi spelade The Sun Conference Championship på PGA GC (Wanamaker) i Port St Lucie måndag och tisdag.
Jag sköt 78+79 och kom delad 12a individuellt. Laget kom 5a vilket var väntat eftersom Leila inte kunde spela..

Jag blev också glatt överraskad på prisutdelningen när dom ropade upp mitt namn bland "All-Conference", vilket är att jag kom topp-10 på våran conference-ranking (eller nåt sånt!). Fin plakett var det ialla fall!

Inte så många dagar kvar i skolan heller.. Finals börjar på lördag. På söndag kommer troligen Toms föräldrar och sen måste jag ju flytta också. Sen får vi se när det bär av hemåt igen..


GO WARRIORS!! Amber, Dana, Cassie, Kelly och jag.


Jag med plaketten, omringad av coacherna från SCAD och Embry-Riddle.

Good night!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt stumpan!

Nu väntar jag bara tills du kommer hem, saknar dig!!

puss.:)

2010-04-22 @ 08:38:37
Postat av: Pappa

Grattis till utmärkelsen min duktiga tjej!

Kul när du kommer hem sen.

Monica och jag var på Dormys igår. Monica köpte

en hybrid 30 loft, för halva priset och nya vit/svarta golfskor. Jag köpte en Taylor Made golfbag till hennes 50-årsdag. Du och Paulina har inbjudan hemma. Pappa ska jobba på Forsmark för ISS snart, till att börja med 3 veckor först.

Ha de å hälsa Tom

Hälsar Pappa å Monica

2010-04-24 @ 10:11:50
Postat av: mormor

Hej min vän kul att du snart kommer hem!Att ditt första år har gått och det med stort GRATTIS till allt du gjort under det här året, Bullar och Limpa väntar på dej när du kommer hem!! KRAM

2010-04-25 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0