Mycket!

Jag har haft fullt upp de senaste veckorna, förlåt!!

Den 9e hade vi physicals och team fotografering (kolla hemsidan http//:webberathletics.com).

Kvällen/natten den 12e tillbringades i Orlando med Tom, Toby, Curd och Chris.

Den 15e tränade vi på Sun n Lakes. Cassie, Leila, Dana och jag mot Billie och Eric, det var en enkel seger för oss, vilket betydde att våra klubbor skulle vara fina inför helgens tävlingsspel!
På kvällen åkte jag med Tom, Connor, Gustaf och Curd till UCF (University of Central Florida) i Orlando. Väl där träffade vi även Bobby och Robin. Det var också där som Tom frågade om jag ville vara hans flickvän... och jag sa ja såklart! :) hahah <3

19e-20e spelade vi vår första tävling på vår hemmabana Lake Wales CC. Jag vet inte riktigt vad som hände, men efter första dagen ledde jag på 75 slag (+3). Jag blev dock 2a individuellt efter Leila, eftersom jag följde upp 75an med en 78!! Webber vann därför lagmässigt också :)

Den 22a spelade jag Southern Dunes för första gången. Mycket mysig bana! Efter 13 hål var jag +1 så formen håller i sig.
På kvällen åkte jag och Tom till Orlando och åt middag på en restaurang.. mysigt! Sen var det fest hemma hos dom.. Stephanie kom dit också!

Dagen efter åkte vi till Clearwater Beach utanför Tampa. Underbart!! Det tar dock en timme och 30 minuter att åka dit så det blir nog inte så ofta :P

I lördags, den 26e, spelade jag, Tom, Connor och Dr. Farchmin Childrens Hope Classic på Lekarica. Det var scramble så vi gick 14 under och kom 2a.

Idag åkte Tom, Leila och jag till Lake Nona GCC för att ha lektion med Patti McGowan. Den var tre timmar lång och vi filmade och provade olika drillar och hjälpsaker. Det var mycket intressant! Patti tycker att min teknik är jättebra.. men jag behöver mer fart, så det kommer vara mitt fokus nu. Bli stark och ändra attityd. Hon hjälpt mig med greppet också, så nu känns det jättebra!

 
Tom och jag på Lake Nona GCC 

 
Clearwater Beach

 Webber Warriors!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad söta ni ser ut och vilken vacker strand!!!!

Vad bra att ni träffat henne så snart.Du ser "tyngdlyftning" blir din nya sport!

Puss mamsen

2009-10-01 @ 15:04:49
Postat av: Pappa

Schysst att han har mitt halva namn (Tom)my.

Var rädda om varann och hälsa från svärfar.

Puss/Pappa

2009-10-02 @ 13:41:22
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Det låter som du har det jättebra där borta! Hmm, någonstans så visste jag nog att du skulle fånga in en kille rätt snabbt;) Är jätteglad för din skull!! Nu är det bara att plugga på och njuta av allt :D Ha det bra! Kramar

2009-10-02 @ 16:49:53
Postat av: mormor

Jag sa ju att du skulle finna dej till rätta snabbt

tänk vad kärlek och värme kan göra för välbefinnandet! Hälsa underverket från mej!

I morgon är det kanelbullensdag i Sverige då tänker jag extra på dej när jag bakar KRAM!!!

2009-10-03 @ 22:35:46
Postat av: storsyrran

Jaha ja!!! Här händer det grejer minsann! ;-) Vi behöver dock få se en bättre bild på the dreamguy, tycker jag!

Fy rackarns vad livet kan vara härligt! Sköt om er!

Kram

2009-10-23 @ 15:29:45
Postat av: Rebecca B

vilket äventyr du har :) Hoppas allt går bra :) Snart blir du 20år också :) Du får ha det bäst!

2009-10-25 @ 12:02:44
URL: http://facebookberoende.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen, pappa här.

Hur går det med golfspel, läxor och kärlek.

Är lite avundsjuk på klimatet du har till skillnad från vårt grådask och några plusgrader.

Är nu på en reklamfirma och uppgraderarar mig sen förra veckan. Vi får se hur länge jag blir kvar, minst 3 månader i alla fall om inget annat händer.

Åker in till Uppsala på lördag och lyssnar på Paulina när dom sjunger på "Musikens hus".

På 1:a skyltsöndagen blir det egen utställning i Östhammars Rådhus med massor av nya målningar och teckningar...ska bli jättespännande.

Här hemma ska vi riva tapeter i vardagsrummet för att förbereda för målaren som kommer nästa vecka.

Frida ringde inatt så jag förmodar att det var dags för BB. Hör av mig så fort det är klart.



Ha det bra nu och var rädda om varandra så hörs vi snart igen.



Hälsa Tom/Puss o kram

Monica hälsar

Pappa

2009-10-28 @ 07:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0