Orientation Week

I fredags spelade vi golf på Sun n Lakes. Träffade två av dom nya tjejgolfarna, Amber och Chloe, båda från Florida. Spelade 6 hål, innan åskan och regnat kom, med Chloe, Alex och Charlie freshmen från Minnesota. När vi kom tillbaka till Webber åkte jag, Stephanie, hennes kompis Tina som var här på besök, Celine och Adrian till Walmart och handlade. Sen gick vi och hejjade på Webbers women's volleyball team som spelade en turnering här. Resten av kvällen var jag med Alex, Gustaf, John och Connor. Gick och la mig 2.30!
Igår, lördag, var vi på Lekarica Hills GC. Det var ett STORT skämt!! Söderbys lilla bana är otroligt fin i jämförelse.. tyvärr så är det där vi kommer att träna verkar det som :S spelade ialla fall med Alex, German (sophomore från Venezuela/Colombia) och Eric (freshmen från USA nånstans).
Sen åkte vi än en gång till Walmart. Tur att man hade teknikkunniga killar med sig denna gång! Jag köpte en mobiltelefon (billigaste skit som fanns) för att jag skulle få ett amerikanskt nummer. Sen så ska jag fixa ett konto på ebay så att jag kan beställa telefon därifrån, för då behöver man tydligen inget social security number. Så det ser ut att lösa sig ändå :)
På kvällen spelade vi beach volley med några killar från Tjeckien och Schweiz. Det var kul!

Sitter nu och väntar på brunch. Sen ska vi först till Lekarica och hjälpa till med rangen och sen vidare till Lake Wales för att spela golf!


sun n lakes

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej sötnos! Du verkar ha kul va bra!Du skriver så levande att jag riktigt ser dej. Vi har faktiskt sol idag vi med är nog lite glad att jag inte har det lika varmt som du har.Jag sitter här och stickar raggsockor framför TVn så roligt har jag MEN jag har anmält mej till en kurs i engelska det är väl bäst att förbereda sej för framtiden (hihi)

Många kramar och tankar från Mormor

2009-08-31 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0