First week @ Webber

I tisdags hade jag klasser till 10.35 och efter det blev det plugg ute i solen. På kvällen åkte Stephanie, Kelly och jag hem till Tom och Tobie i Haines City. Vilket hus!! Det är inne på Southern Dunes CCs område. Vi kom väl hem till två..

På onsdagar har vi inga lektioner, men istället så fick jag sitta med psykologiläxan. På eftermiddagen blev det golf med tjejerna på Sun n Lakes. Det gick inte bra! Spelade med Cassie, Dana och Chole (som är den långsammaste människa jag träffat.. det tog oss 3 timmar att spela 9 hål trots golfbilar!!).

I tordags hade jag lektioner till 12.05, sen bar det av till Lake Wales och träning med Phillip (våran tränare). Spelade 9 hål med honom, Leila och Dana. Fick senare ett mail från Coach där det stod " Keep up the hard work. Phillip was impressed by your playing" !!! :D Efter middagen gick jag och Stephanie ner till gymmet. Det var verkligen skönt!

I fredags hade jag återigen lektioner till 10.35. Försökte sen göra några av läxorna ute i solen innan jag åkte med killarna till Sun n Lakes. Spelade 18 hål med Alex, John och Anthony. Det gick sådär.. min driver vill inte riktigt fungera..

Igår, lördag, gick jag till gymmet och försökte sen göra psykologiläxan. Det gick sådär.. blev avbruten hela tiden!
Killarna hade kvalifikationsspel hela dagen, men när dom kom tillbaka åkte jag med hem till Tom och Tobie.
Vid 23-tiden åkte vi (jag, Gustaf, Connor, Tom, Tobie, Phillipe, Curd och Chris) till en nattklubb i Orlando. Det var roligt! Det var verkligen evigheter sen jag var ut.
Sen fick jag äran att köra Toms bil hem!!! Så nu har jag kört bil i USA hahha!!! Vi gick och la oss vid 5 och vaknade inte förrän 13. Så det blev inget av med Busch Gardens, men det får bli en annan gång.

Nu är jag väldigt trött! Gick ner till poolen ett tag när vi kom tillbaka hit till Webber och nu måste jag göra lite mer läxor...

XOXO


Kommentarer
Postat av: Johanna e

Shiit, först bara killar och sen krogen!! ;) vilken grejj! jag vill också.. jag är nu bosatt i trondheim men LInda,helen,mathilda å becca.. 5 tjejor i en 3a..än sålänge går det bra. inget jobb änsålänge men det har bara gått 4 dagar! skit fin lägenhet och as heta norrmän! iget party för oss vilket är skit trist, det är 21 på krogarna och spriten är svin dyr..:( men men.. man kan ju lätt säga att du har bättre väder än oss iaf.:( men det är fint här med vatten/fjordarna och bergen. Men jag vill åka till usa. Om du fixar en snygging som kan lite svenska så kommer jag med en gång;) hahaha Kram

2009-10-09 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0