Classes begins!

Igår fick jag äntligen träffa Leila, en av golftjejerna från Frankrike. Vi åkte till Lekarica och slog några bollar på "rangen" innan vi åkte till Lake Wales för att spela golf. Jag spelade med Leila, Alex och Charlie. Vi hann bara spela 9 hål för sen kom regnet och åskan igen. Så vi tränade lite istället! 

Idag började klasserna. 7.45 Intro to Business, 9.15 Psychology, 10.35 College Algebra. Matten kommer verkligen ta livet ur mig. Vi har redan fått fyra läxor!!!! Klockan tre hade vi möte med golfarna. Vi fick några tröjor, headcover och lite annat smått och gott. Bagarna kommer senare...
Efter det hoppade vi i den 32-gradiga poolen och gick inte upp förrän en dryg timme senare.

Connor har äntligen fixat min amerikanska mobil!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0