ANNIKA!!!

I onsdags körde jag som sagt Steph till tandläkaren, vilket inte slutade så bra eftersom hon nu har värsta inflammationen i munnen.. :O

Efter det blev det äntligen lite svingträning på River Greens. Leila va jättesnäll och hjälpte mig! Hon sa: Så där såg du inte ut förra terminen hahha.. Men efter det gick det mycket bättre!

I torsdags blev det chippträning med Phil på Lake Wales och i fredags blev det spel på Lekarica med Phil, Cassie, Amber och Tom.

I lördags åkte Tom och jag till Champions Gate i Orlando som arrangerade "Golfest", vilket var demodag, tävlingar och föreläsningar. Det var en trevlig upplevelse och det bästa utav allt var att en viss ANNIKA var där och tipsade och slog några slag på rangen!! Hon singerade min tröja, så nu ska den upp på väggen!! :D Sååå coolt!! :D

Idag blev det spel på Lekarica med Cassie och Amber. Vi spelade om Carl förstås och jag vann på 39 slag! Det känns bra, speciellt som vi har våran första tävling om exakt en vecka, en dagmatch på Lekarica mot Centre College från Kentucky. Den 6-8 februari har vi våran första riktiga tävling på Lake Wales. Vi får se hur det går!


ANNIKA SÖRENSTAM


ANNIKA


För alla er som inte vet vem Carl är så är det här han.. Carl the Carrot = Moroten Carl ;D

Nu ska jag försöka sova.. har dataprov imorgon om nätverk- och internetsäkerhet.. låter roligt va?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänkte väl, när du nu hade köpt den där nya kameramobilen så skulle du väl knäppa på Annika. Tog inte Tom kort på dig och henne?

Stackars Stefanie, hon har då riktig otur, du får pyssla om henne! Kul att det gick bra när du spelade!!! Kram mamma

2010-01-26 @ 18:16:21
Postat av: mormor

Solen skiner på dej och här snöar och blåser det som f..

Men det gör inget om du har det bra. Paulina och jag ska äta potatismos och fläskkorv till tröst KRAM

till dej från mej :)

2010-01-27 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0