Lycka :)

På vägen hem från golfbanan idag insåg jag plötsligt hur j*vla lycklig jag är över att vara här i Florida!
Ville bara säga det ;)

Idag hade jag bara en lektion, datakunskap.. jättetråkigt.. Försökte sen plugga men var för trött, så jag följde med pojkarna till poolen istället. Vid 2 åkte vi till Sun n Lakes. Jag spelade äntligen lite bra golf, +3 efter första 9.
Kom äntligen på hur man skulle göra med järnen!!

När jag kom tillbaka från träningen fick jag världens bästa (?) överraskning.. Stephanie hade äntligen fått tag på en dammsugare och dammsugit vårat rum :)

God natt!

XOXO

PAPPA!!!! Jag har inte din mailadress, så när du läser dettafår du gärna skriva en kommentar med din mailadress :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej hjärtat, jag förstår att du trivs i den miljön,

...vem skulle inte göra det?

Fick precis ett nej på ett jobb i Uppsala...skiter snart i det här, orkar inte längre snart med det här.

Ska till Paulina imorgon och bli klippt och sen blir det besök på skolan.

Sköt om dig å ha det så bra. Vi hörs. Puss o kram/Pappa

2009-09-09 @ 18:20:57
Postat av: Josefin

Va roligt att höra att du har det så bra där borta! Jag är väldigt avundsjuk på dig... Se till att njuta riktigt mycket av det här äventyret nu. Många kramar från mig till dig.

2009-09-11 @ 19:30:35
URL: http://golfjossan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

va skönt att du trivs och älskar florida snuttis =) haha

2009-09-12 @ 20:59:55
URL: http://ferri.blogg.se/
Postat av: becca

Måste säga att jag är SÅÅÅÅ avundsjuk.. Du har det varmt jag har det kallt, not fair... Kram

2009-09-13 @ 19:51:51
URL: http://beccasbabe.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Mickis, här kommer en ny egen mailadress

Puss/pappa

2009-09-14 @ 13:55:34
Postat av: Susanne

Halloj tjejen!!!!

Wow, vad härligt! You go, girl! ;-)

Själv har jag haft halsfluss och hög feber och börjar så smått längta tillbaka till jobbet... Det är studiedagar imorgon och på fredag, så då kan jag spara rösten och därför jobba. Skönt iaf med lite egen tid, trots halsont. Ser du min mailadress i de3t här inlägget? Jag skickar nog vanlig sk e-post också, tror jag.

KRRRRAAAAAAMMMMMM!!!!!

Storsyrran

2009-09-23 @ 15:50:32
Postat av: tania

låter verkligen underbart :) hur länge ska du vara borta? stora kramar från börje tania ;)

2009-09-24 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0